Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Evelina - 3 september 2011 15:27

Den här dagen har varit otroligt seg. När jag vakna imorse så var det strömlöst så jag visste inte hur mkt klockan var och mobilen låg på soffan så den fick jag inte hjälp av heller. Men jag trodde iaf att klockan skulle vara närmare nio så jag klev upp åh drog upp rullgardinen, åh när jag var på väg utför trappen så kolla jag klockan på mobilen och då var den ju bara kvart i åtta. Jösses. Men då var jag ju redan pigg så då var det ingen idé att gå åh lägga sig igen och försöka somna om för det skulle ändå inte ha gått, åh jag kunde ju varken ligga åh läsa eller titta på film, jobbigt :P

Sen kom väl strömmen tillbaka strax efter tolv, så då passade man på att göra allt man skulle med strömmen  för man visste ju inte om den skulle försvinna igen eller om felet var åtgärdat, men än är strömmen kvar så man hade inte behövt stressa men de visste man ju inte då :P

Ikväll blir det fångarna på fortet och äppelpaj, ska kanske iväg åh hälsa på Evelina en sväng med åh se hur hon mår, har inte riktigt bestämt mig än! :) Men det visar sig!
På måndag så börjar mitt sockerförbud, men börjar lugnt med måndag-fredag först, för annars kommer det aldrig att gå!sen får man forstätta med söndag- fredag för att slutligen kunna ta bort lördagarna med :)


Lyssna på den här låten:

så braah! :D

Adjö!


Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards