Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Evelina - 7 september 2011 17:22

Ja nu är det sjukstuga här, både jag och mamma ligger i förkylning, min lite lindrare som vanligt. Brukar vara så att jag går runt åh är lite småsjuk hela tiden istället för att bli sjuk en gång ordentligt. drygt.


iaf idag så har jag inte gjort många knop, typ bara luggit i soffan och tittat på tre kronor och Maria Wern :),tagit det lugnt helt enkelt, ingen matlust har jag heller så jag har typ levt på halstabletter idag, åt en liten bit pizza till lunch som blev över sen igår då vi var tvungen att äta pizza om vi ville ha någon middag, för det var strömlöst när jag o pappa kom hem kvart över fyra, och sen kom väl strömmen tillbaka vid en halv sju igen, men eftersom vi inte visste när den kom tillbaks eftersom strömmen var borta hela förmiddan i lördags, så slog vi till på pizza. åsså åt jag lite på middan, men inte var de mkt.


Nu sitter jag och spelar lite spel, blir lite robinson :) men tror jag ska gå åh

kolla på film istället! :)
Adjö!


Vila i frid Stefan Liv!
 
Vi glömmer dig aldrig Hockey-kungen!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards