Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Evelina - 20 september 2011 10:42

Är faktiskt ganska skönt att börja praktiken med tre lediga dagar på släng! :) men att man sen jobbar fredag -  måndag var väl kanske lite tråkigare, men man får ju hela femtio kronor i matersättning av skolan så det blir ju iaf 100 kr för en helg :P oj vad mkt! haha, men sen så ska ju jag få reseersättning oxå eftersom det inte går några bussar som passar med mina arbetstider så jag måste ha egen bil, det är ju ganska najjs det med må jag säga!


iaf så idag så tog jag sovmorron ända till klockan nio!! wow, typ. Nä men det var skönt åh sova, somna visst framför tre kronor igår så får väl spola tillbaka sen ikväll åh titta från där jag tror att jag sluta, synd bara att jag inte kommer ihåg vart jag somna, men det löser nog sig när jag kikar på det.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt, men tyckte mamma surra nått om hon ville åka åh kolla på nån matta, så ska väl höra med henne om vi kanske ska göra det! se om jag lyckas få med henne till dollar med, har lite grejer jag skulle vilja kolla på där, som typ kattmat som är slut IGEN, jäkla matvrak till katter man har :P, åh sen ska jag kika på nå blomkrukor, ingen idé att köpa nå dyra eftersom dom garanterat kommer åka i golv eftersom den här:
  krabaten gillar att sitta i mitt fönster åh kika ut, åh när han vänder på sig så råkar han butta ner blomkrukan :P har iofs bara hänt en gång, men ändå! Han vet nog att jag har billiga blomkrukor åh tkr därför att det inte är någon idé ;) hihi.


Nä nu ska jag sluta svamla åh gå åh diskutera med mammsen!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards