Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Evelina - 26 september 2011 21:03

Äntligen så är jobbarhelgen över! Och ja, jag räknar faktiskt även den här dan till helgen och det är nog första gången på hur länge som helst som jag har gjort det må jag säga :P jag menar på måndagar är ju helgen i vanliga fall slut men inte idag inte, åh det beror ju garanterat på att jag har jobbat fyra dagar i sträck!


Iaf så i torsdags var jag och Ludde till dollar, men innan vi kom iväg dit så var vi in till mammas jobb åh hämta Luddes bur och sen var vi upp på skolan och hämta Emelie som jag drog med mig, väl på dollar köptes det kattmat, ben till Ludde, dentastix till Takkos, nya kuddar och nya blomkrukor till mig och lite smått åh gott till mamma o pappa som dom hade beställt! Vi gick nog runt över en timme på dollar åh kika innan vi åkte iväg till Statoil för att köpa fika, men jag köpte mig en french hot dog istället eftersom jag inte ätit ngn lunch! Sen ragga vi lite och sen så skjutsa jag hem henne och så åkte jag oxå hem!


Fredan så jobba jag från 7 på morron till 21.00 på kvällen, så det var en ganska slutkörd tjej som låg i sängen och redo att somna redan klockan tio på kvällen. På Lördan så var det allt dags för att kliva upp halv sex för att åka iväg åh jobba från 7 till 15, dock hade jag fått fel tid av handledarn så jag skulle egentligen gjort kvällen men det gjorde inte så mkt! åh igår så gjorde jag oxå 7-15, sen när jag kom hem så var jag till Evelina och hälsade på en sväng och kolla hur det stog till med henne. Sen på kvällen var min faster och kusin hit och hälsade på en sväng!
Åh även idag gjorde jag 7-15 och då överraskade jag dem som arbetade där. så det var ju lite roligt :)

Nä nu ska jag beställa lite böcker, imorn vankas det en ledig dag och den ska spenderas med min bror och mina hundar!

Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards