Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Evelina - 2 oktober 2012 22:45

nu e de kvällen igen och de e snart dags att sova :) just nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen som vanligt samtidigt som jag tittar på skärgårdsdoktorn :) länge sen man såg de nu så de e riktigt bra, hehe

annars så ikväll har jag inte gjort så mkt, luggit i soffa åh tittat på tv bara! var egentligen meningen att jag skulle ut med Takkos men fick så ont i magen så jag får ta ut han imorn istället på en promenad :)

nä nu ska jag ta o titta på skärgårdsdoktorn innan de e dags att sova, imorn blir det upp tidigt för att ut åh springa en sväng :)
godnatt! :)

Av Evelina - 2 oktober 2012 11:35

idag är det tisdag igen då åh snart är det väl slut på den här veckan igen, det går ju så otroligt snabbt nu så man hinner ju knappt med! Tyckte att förra veckan knappt hann börja innan den tog slut! :P hehe


Annars då så idag så är det rätt lugnt, har väl inte gjort så himla mkt idag! Iofs så är ju klockan bara halv tolv men ändå, idag så ska jag iaf ut och gå med Takkos en sväng åh testa hans nya halsband, har inte blivit av än det e, eller ja det är väl testat men jag har inte gjort de :) Men vet inte riktigt om brorsan skulle ut med han en sväng åh sen så får se då hur lång promenad jag och Takkos tar :)


ja vad har jag annars att säga då, tror inte det är så mkt, mer än att jag har lite träningsvärk idag ;) hehe, trodde inte man kunde få det på att bara öka längden på springrundan men det kunde man tydligen!

Nä nu gett jag sluta innan mitt huvud sprängs! Dags att ta på sig glasögonen tror ja...

aja

ajdö!!!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards