Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Evelina - 7 oktober 2012 22:03

nu e de kväll igen och det är snart slut på den här veckan :)

imorn är de måndag och en ny vecka åsså äre ju älgjaktsvecka :D ska bli kul! nästan så att man måste ställa klockan tidigt imorn så att man hinner upp åh titta på när alla jägare åker ut till sina pass :) har blivit lite som en tradition att titta på de innan man åker till skolan, men nu e de ju slut på skolan så ja, jag vet inte hure blir! Får se hur pass amper jag är imorn bitti ;) hehe

annars idag har jag inte gjort mkt, vare upp på taket en sväng åh tage bort mossa, åh nu ikväll har jag vare ute åh sprunge åh de gick väl rätt okej! imorn blir de en promenad åh sen nästa springning blir på tisdag :)

nä nu har jag väl inge mer vettigt åh säga så jag sätter väl punkt här åh återgår till att kolla på film :)
adjöken!

Av Evelina - 7 oktober 2012 10:51

godmorron, eller ja goförmiddag e de ju för klockan är ju snart elva!

idag så har jag tagit en låång sovmorron, åh har nyss vaknat åh jag känner mig såå utvilad! Härligt! :D

vad som händer idag har jag ingen aning om, ut åh springa en sväng iaf men mer vet jag inte! Är rätt skönt att inte ha nå planerat jämt heller :)

men snart så behöver jag inte ha de problemet längre utan har jag tråkigt behöver jag bara gå ca 1 och 1/2 km så händer det nått skojj! :)
Nu tänker jag vara så snäll att ni får gissa på vad som händer inom en snarframtid, lämna er gissning i en kommentar här nedanför! Jag vill bara ha era gissningar här på bloggen åh inte på facebook! blir så mkt lättare att hålla koll om de e här! :) Tack!!
Rätta svaret kommer senare, inte idag utan kanske senare i veckan :)

nä nu ska jag ta åh gå ner åh äta frukost! Börjar bli lite för varmt under täcket nu :P

ha en trevlig dag!
återkommer!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards