Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Evelina - 23 oktober 2012 17:54

Idag är det tisdag och det är en ny vecka! :) den här veckan jobbar jag! Jag jobbade igår 7-13 på ettan där ja va i somras och sen efter att jag jobbat klart så blev det till att speeda hem, in i duschen och sen iväg till frissan åh klippa håret! Blev lugg som vanligt åh sen det som är slitet,  för nu vill jag spara ut det igen :) Sen innan vi skulle äta så kom ju lilla familjen hem till oss så vi bjöd Hans o Maria på mat och sen blev de bebismys resten av kvällen, ända till halv åtta rättare sagt :D Myyys!


Idag så har jag oxå jobbat 7-13,men var på trean idag, en ny avdelning så man var ju lite ställd på vad man skulle göra men jag tyckte det gick bra men sen om den jag jobbade med tyckte att det gick bra ska jag väl låta vara osagt :P haha!


nu ikväll så har jag inte gjort så mkt, är grymt trött så orkar inte göra så mkt! Det märks att man sovit dåligt på lördag natt, sov typ 3 timmar då :P och sen så somna ja sent på söndag kväll åsså upp kvart i sex igår morse åh jobba, somna sent igårkväll åsså upp imorse kvart i sex igen! Men imorn får jag sova, det ska bli skönt :) Var egentligen mening att jag skulle va hundvakt åt Jack imorn men jag behövde inte så då kan jag sova länge, sen ut o springa :), fast jag springa hade jag ju kunna gjort ändå fast inte sova :P haha


ska jobba helgen oxå så det ska bli lite ovant, på tvåan så det blir en ny avdelning då med skulle ja tro men det ska nog gå bra, får jag hoppas på!

nä nu ska jag ta och titta på tre kronor och fortsätta vara förbannand för att inte skilda världar kom hem till mig idag när alla andra har fått den! Åh ändå fick jag ett meddelande i lördags att den var på väg hem till mig! Men har jag inte fått den före fredag så tänker jag skicka ett mejl och fråga vart den har tagit vägen! Så det så!





Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards