Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Evelina - 6 oktober 2012 22:52

håhå jaja, nu e de kvällen igen! imorn e de söndag åh sen e de måndag åh en ny vecka med nya möjligheter! älgjakten börjer till veckan åh så ska väl med broder ut åh jaga nån dag skulle jag väl tänka mig, vet inte riktigt vicken dag de blir men de visar sig det!har ju inte direkt nå planerat om man säger så :)

annars idag har jag inre gjort ett dugg! var ute en sväng mitt på dan åh knäppte kort med ny grejjerna som jag fick häromdan men de blåste så jävla kallt så jag gick in igen åh satte mig med datorn :P

nu ikväll har jag inte gjort så mkt heller, bara tittat på tv! träningsvärken är bättre idag så imorn blir de en springtur :) känner inte av höfterna heller så dom här två vilodagarna gjorde nog susen :) blev nog lite för häftigt med två springningar dagarna efter varann men men , de blir väl bättre med tiden kan jag väl tänka mig :)

nä nu ska jag titta på film innan de blir sova :)
godernatt!!

Av Evelina - 6 oktober 2012 09:53

gomorron alla!
idag är det lördag och klockan är tio i tio, för den som vill veta..

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt! har ingenting planerat överhuvudtaget men det är rätt skönt det med :) jooo, jag ska ju ut åh gå med Takkos ju, de hade jag glömt! Tror banne mig att jag ska gå 4 kms rundan idag igen så kan jag ja ju hälsa på broder en sväng med :)

nä nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen men med en sjujävla träningsvärk så vette fan hur de går :P meen de viser väl sig,antar jah...
adiooos

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards