Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Evelina - 11 oktober 2012 13:14

Jorå, efter mkt om och men så tog jag mig upp ur sängen, men jag tror att klockan var halv tio innan jag kom upp åh sen så tog det väl ytterligare en halv timme innan jag kände mig redo och var klar för att ge mig ut på en springrunda! benen kändes som bly redan från början och det gick så tungt att springa tkr jag, men jag hade nog en ganska hög hastighet ändå för att jag kom längre på fem minuter idag än vad jag gjort annars, så det känns ju bra!


Jag springer ju en bit och vänder och springer hemåt sen igen bara för att få en lite längre runda, så dit jag hann springa idag på fem minuter, samma ställe var jag sen när jag hade sprungit i tjugo minuter, så hade jag bara kunnat fortsatt sen så hade jag nog klarat det under 25 minuter, men det tog stopp, så jag var hemma efter 27 minuter, sen var jag helt slut när jag kom hem och bara satt o titta framför mig, fick typ anstränga mig för att äta en banan och benen bara skaka! Vette fanken va de var, va lite läskigt! Sen när jag lugnt ner mig lite grann så skulle jag köra mitt styrkepass men jag orkade inte, benen börja skaka redan direkt och det blev lite yrsligt så jag gav upp åh tog åh duscha istället!


 nu ska jag försöka göra ett litet ryck och ta o renbädda sängen lite grann, men Jazmine ligger där åh sover så sött så jag har inte hjärta att flytta på henne :P så tror att jag ska ta o kolla klart på sjukhuset! :)
ha en fortsatt trevlig dag!

adjö!

Av Evelina - 11 oktober 2012 08:54

kära nån de e redan torsdag! jösses va snabbt de går!

iaf så vad som händee idag har jag ingen aning om! får se vad jag hittar på, ska iaf ut åh springa snart åsså ska jag nog ta åh renbädda sängen!

men för en gångs skull så känner jag mig inte speciellt taggad att ge mig ut åh springa, jag som har kunnat ställt klockan på halv åtta åh kastat mig upp ur sängen för att så fort som möjligt komma iväg! men nu har jag vaknat själv åh jag är sååå trött, men tror att de har åh göra med att jag sovit dåligt två nätter i rad åsså va jag upp kvart över sex igår åh va ute hela dan! försöker intala mig själv att de e så iaf :P

nä nu ska jag försöka vakna till lite!
återkommer!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards