Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Evelina - 9 oktober 2012 23:56

så är även tisdagskvällen över då åh nu ligger jag i sängen åh försöker bli trött så att jag kan sova nån gång! ska upp om sex timmar för att hänka med broder åh jaga åh då vill man ju inte vara supertrött e!

annars idag har jag inte gjort ett skit! va fram på byn en sväng bara annars har de vare lugnt!
fick dra på mig både reflexväst åh pannlampa när jag skulle ut åh springa ikväll, märks att de börjar bli hösten! iaf så gick de skitbra att springa, jag har som mål att klara av att springa 3.5 km under 25 min åh idag gjorde jag det på 25:48 så nästan :D kanske klarar det den här veckan så jag kan utöka rundan nästa vecka! hoppas :D

nä nu börjar jag få ont i armarna av att ligga åh trycka på mobilen sååå godnatt!
adios!

Av Evelina - 9 oktober 2012 11:27

Tisdag idag, och jag tror det regnar..åtminstonde känns det som att det ska göra det vicken sekund som helst! Tråkigt, jag vill inte ha regn! Ska det regna kan det väl komma som snö då istälet, är ju lite roligare det!


Annars så har jag inte sovit mkt i natt, tror jag somna vid tre nån gång, men sen fick jag sova till halv tio så det gick ju rätt bra ändå :)
Vad som händer idag har jag ingen aning om, ska iaf förbereda inför jakten imorn, iväg åh handla lite matsäck åh fixa med kläderna åh sånt där! Lika bra att göra det kvällen före så man slipper stressa med det på morron lixom! Men oboyén blir väl fixad imorn men det är det ända som ska fixas åh tänkte ja!


ja just det ja, jag glömde ju att berätta igår att min kompis Sandra  fick en liten bebis igår, en liten Noah! :) Såå söt så!
 
Bilden är lånad från http://www.lg.se/webbisar 
Grattis Sandra, Niklas, Thindra, Justin & Mirabell till er lillebror! :)


Nä nu ska jag ta o kolla facebook!
Adioss!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards