Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Evelina - 20 oktober 2012 15:41

Vänta,  vänta åh vänta! Alltid ska man vänta på allting.. Men ja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Hela livet går ut på att vänta, på antingen det ena eller det andra det är bara att inse det!


men snart så! :)

Av Evelina - 20 oktober 2012 10:52

Det här är inlägg nummer 588! Jisses, snart har jag skrivit 600 inlägg här, det kommer nog inte dröja så länge :) Förhoppningsvis innan den här månaden är slut men det betyder oxå att jag då måste skriva typ 2 inlägg om dan? Hmm.. det är elva dagar kvar på den här månaden, och 600-588 är 12 alltså räcker det om jag skriver ett inlägg varje dag och sen två nån dag! Då borde det bli perfekt! Rätta mig om jag har fel! Matte är inte direkt min starka sida :P


Igår sa jag till pappa att han skulle väcka mig halv nio så jag hann ut o springa innan vi skulle äta frukost! som han lovat så gjorde han halv nio imorse men jag var så sjukt trött så jag somna om igen och vakna av att han hojta klockan nio igen xD Nu är klockan elva och jag har fortfarande inte kommit iväg på den där springturen :P haha! Men klockan var ju typ halv tio innan jag masa mig upp ur sängen åh sen så åt vi ju frukost och jag måste vänta minst två timmar innan jag kan springa så typ halv tolv kan jag göra det! Men funderar samtidigt på om jag ska strunta i de idag eftersom jag sprang igår åh göra det imorn istället! aa får fundera på det!


vad som händer idag har jag ingen som helst aning om faktiskt! Får se vad jag hittar på :) Men nånting blire väl skulle jag väl kunna tänka mig :)

nä nu ska jag ta o gå åh klä på mig och sen ska jag ta och gå ut åh vintertvätta mopeden, dags att ställa undan den för vintern nu! :)
Återkommer!
Adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards