Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Evelina - 14 oktober 2012 22:34

Nu är det söndagkväll, och det är snart dags att sova! Imorn är det måndag och en ny vecka med nya möjligheter! Har inga direkta planer inför veckan utan jag kommer ta det lite grann som det kommer :) Tkr det är lugnast ja, och med tanke på att man är med i bemanningen så kan man ju åka på att jobba åh, det vet man ju inte! Men säkert är det lugnt hela veckan åsså åker man på att jobba fredagkväll! som vanligt :P haha!


iaf så idag fick jag lite grann gjort iaf, jag tog fram alla lyktor som vi har ute och satte dom på sin plats, satte ut fågelstugan och gav fåglarna mat och hjälpte pappa att byta till vinterdäck! Tkr det är bra att kunna byta däck för rätt som det är så har man punktering och då måste man ju kunna det! Blir lite jobbigt annars :P haha!


sen nu ikväll så var broder och Maria hit, och vi tog reda på älgkött, elr ja, vi åh vi var väl synd åh säga! Ja o Maria o mamma titta på åh brorsan åh pappa fixade :P haha, jämn arbetsfördelning tkr ja! Jag tkr om att jaga men att ta reda på köttet sen är det värsta jag vet, tkr de e så äckligt! :P Sen vid åtta kolla ju jag o Maria på solsidan åh :) Bra som vanligt!


Nu ska jag göra klart det sista med farmen och sen ska jag ta och kolla på en film, jag började ju titta på Maria Wern men så kom jag ju på att de var dags att skörda på farmen så då åkte datorn fram åh filmen går fortfarande men nu är den slut om typ 5 minuter elr nåt sånt bara för att jag glömde bort att pausa den :P haha


nä göra klart det sista nu då kanske!

gonatt

Av Evelina - 14 oktober 2012 08:46

och den första snön har kommit! :) Grymt! Hoppas bara att den ligger kvar nu då så det inte blir så mkt slask, för de e inte kul..


vad som händer idag har jag ingen aning om! Man kommer ju lixom inte så långt med foppatofflor :P iaf inte i det här vädret! Men jag hoppas att jag kan ha riktigt skor idag, men med tanke på hur ont de gör att bara nudda till plåstren så tror jag inte riktigt att det går..


iaf så har jag väntat hur länge som helst på att få ge mina hönor mat på farmville men fan, dom blir ju aldrig hungriga :P haha! men förr elr senare blir dom väl det, om det inte är nån annan som matar dom vill säga! För då lär jag få vänta!


nä om man ska ta åh göra lite frukost kanske! Har ju vare vaken i mer än en timme nu så börjar bli dags för frukost nu!
återkommer väl nå mer!

adjöö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards