Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Evelina - 4 oktober 2012 22:07

torsdag idag och idag har jag inte suttit still många minuter om jag ska vara ärlig och allt som skulle göras idag blev inte gjorda faktiskt, iofs kan de bero på att jag gjorde en del som inte skulle göras åh :P hehe

iaf då så klev jag ju upp halv åtta imorse men kom inte iväg på springturen förrän efter åtta, åh de gick inge bra idag åh springa hade så grymt ont i höfterna så jag körde intervaller istället åh gick längre sträckor men då sprang jag allt jag orkade när jag sprang då så det gick ju ändå, sen när jag kom körde jag lite planka åh stolen åh sen 5 cirkelövningar som jag skulle 5 ggr 30 sekunder vardera åh de va så sjuuukt jobbigt så jag klara bara av 3 rundor sen skaka mina ben åh jag va helt slut :P

sen så duscha ja åh käka frukost åh sen baka jag pitabröd! gick väl sådär, lyckas alltid lägga dom åt fel håll tror ja så dom blir inte så luftig som dom ska men de går ändå :) sen så städa jag huset åh tvätta tre maskiner med tvätt åh sen gick jag ut åh klippte ner liljorna åh gjorde vinter med dom åsså klädde jag in rosen åh de var ju inte de lättaste om man säger så! :P

sen tog jag med mig Takkos ut på en promenad för att mäta upp rundan vi gick igår åh den kortare delen av rundan är lite mer än 4 km så nästa steg i min springning är att springa där :)

åh sen nu ikväll har jag inte gjort ett skit åh nu känner jag en hääärlig träningsvärk komma smygande, blev väl för dålig stretchning skulle jag kunna tänka mig! men jag tkr att de inte speler nån roll hur mkt åh hur länge man stretchar så får man ändå träningsvärk meeeen de gör ju inte så mkt för jag gillar ju det :)

nu ska jag titta på tv åh sen sova åh hoppas att min huvudvärk är borta till imorn åh att halsen slutar göra ont, jag får inte bli sjuk!! inte nu iaf för ska jobba imorn!

nä godnatt!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards