Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg under februari 2013

Av Evelina - 2 februari 2013 19:11

Lördag idag då och idag har jag inte gjort så mkt mer än haft Prinsmys :)

ja o Molly klev upp vid åtta åh gjorde det vanliga :) sen vid en elva, halv tolv kom brorsan, Maria åh Zeb hit! Så blev de Zebmys åh en massa prat innan vi tog åh gick ut åh gick allihopa! Jag hade Molly, Hans Takkos, Maria Jack åh mamma åh pappa turades om att gå med Zeb :)

nu så e de kvällen åh vi ska ha Zeb här i natt :) myys! :D hihi
nä nu skriker Molly så ska gå åh ge henne mat nu!
Ha en trevlig kväll!
Adjö

Av Evelina - 1 februari 2013 18:45

oj va roligt! de va över 100 st som läste min blogg i januari :) vet inte exakt måste räkna när jag sitter med datorn :)

idag har ja o mamma vare till lightvalley, vi va på dollastore åh sen på team sportia! där köpte jag en ny väska åh en ny skidjacka, ska knäppa kort imorn åh visa :) sen så va vi in på lite mer affärer åh sen innan vi åkte hem va vi in till ljustorget åh där tog vi en fika åh på deras fina café för ovanlighetens skull :) drack kaffe åh åt en semla med vaniljkräm :) för en gångs skull tyckte jag semla va gott, gillar inte mandelmassa så de där medvaniljkräm ist va ju riktigt smart :)

när vi kom hem så hade jag fått min nya almancka :) fiin e den! Ni kan ju få se den åh då imorn när ja ändå håller på :) Sen så for jag iväg åh åkte skidor, gick superbra :) åh min nya jacka va perfekt! :) åh sen vid fyra så va ja o Carro iväg till hälsocentralen åh gjorde tbckoll åh de va negativt så de blir vaccination till veckan :)

sen har jag väl inte gjort så himla mkt, nu titter ja på skilda världar åh de ska ja fortsätta med nu!
Ha en trevlig kväll!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards