Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Evelina - 6 december 2011 20:20

Ja jag skulle ju göra mig en ny header, men inte kan jag ju direkt tycka att den blev bra e, men

den får duga så länge! Ska göra en bättre till Lucia tänkte jag, är ju nästa vecka det så det blir ju bra!

Kom gärna med lite förslag på hur min nya header ska se ut, så tar jag lite grann av alls förslag så kommer

det nog bli kanon! Men jag har ju inte riktigt lärt mig än hur man gör snygga headers men jag lär mig och

det går framåt! Är inte så lätt att hålla på i ett program som är på engelska när man inte förstår så mkt

engelska själv men jag försöker så gott ja kan! :)

Nä nu ger jag upp åh går ner och fikar lite med mamma o pappa!
Hörs imorn!
Adios!

Av Evelina - 6 december 2011 19:18

Ja efter de att ja skrev här sist då så hade jag ju svenska då, och som jag trodde så var ingen annan heller förberedd så man var inte själv iaf! Men ska försöka göra klart det till på torsdag, sen om det funkar det är väl en annan femma! kommer nog inte spela ngn roll hur mkt jag än tränar på att göra mitt muntliga så kommer jag ändå stå där med tunghäfta åh minnesluckor på torsdagmorron. Såå jah!
Sen var de ju klassråd då åh när det äntligen var klart så var det dags att åka hem, var lite kallt ute måste jag säga. och för att jag skulle slippa vänta på bussen själv så hängde jag med Lotta in en sväng! :) Var riktigt trevligt det!

Nä nu ska jag ta åh sno ihop en ny header lite snabbt innan det är dags för lite plugg.
Återkommer!
Adios!

Av Evelina - 6 december 2011 11:58

Sitter på skolan nu och har religion. Men eftersom jag gör ett fördjupningsarbete så får man sitta vart man vill! Och det är kanon det! :)

Sen efter religionen är slut så äre dags för svenska och jag tror det inte är nån som kan göra det muntliga nationella provet idag. Undra vad svensklärarn säger om det? men men, han ska väl va glad för att vi gör det ngn gång iaf!

efter det äre klassråd åh sen HEM! :D skönt!


Vad som händer ikväll återstår att se, har en fundering på att sätta mig med datorn och knåpa ihop en header. Har ju spotify till hjälp så det kan ju gå ganska bra, gäller att hitta bilder åh ha lite fantasi bara!

Nä nu har jag inte tid med det här längre.

Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards