Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Evelina - 9 december 2011 19:18

Kändes grymt skönt att vara ledig idag måste jag säga! :D Ibland gillar jag faktiskt skolan, allra helst när man har en sån här bra vecka som jag har haft! Börja kvart i ett på måndan, gick till halv fyra. Hade heldag på tisdan från nio till halv tre, vara på rovdjurscentret åh kika runt i ngra timmar på onsdan, hade en lektion i en timme på torsdan och sen ha invigning av vård och omsorgscollege i tre timmar och sen ledig idag! :D Kunde ju inte ha vart bättre, jo om vi hade någon håltimme på tisdan åh då! :) men man kan ju inte få allt! :)

Iaf då så idag då så sov jag först till halv elva, sen har jag kollat på skidskytte, både herrar och damer! och det gick bra för båda, Carl-Johan Bergman vann när herrarna åkte och Helena Ekholm kom fyra när damerna åkte, så det ser lovande ut inför morgondagens Jaktstart! Hoppas på en till vinst av Carl-Johan Bergman då och att även Helena Ekholm får vinna! :) Sen så har jag skottat snö, eftersom det har snöat hela natten och hela morron, sluta strax efter att jag kommit upp. Åh nu har det böjrat igen och det bara vräker ner! :D Jag älskar´t


Förkyld börjar jag bli åh, suck! Men men det är väl bara åh tacka åh ta emot typ. Näsan är lite tokig, har skallebank så glasögonen har suttit på mkt idag! Sen strejkar halsen och jag fryser som ett arsel åh har ont i ena ögat så tror att det är ngn ögoninflammation/ögonkatarr på gång känns som det. Men men det är väl bara åh stå ut, det försvinner ju ngn gång!


Nä nu ska jag ta och gratta alla som har namnsdag idag, sen gå ner och kolla på film med mamma o pappa, blir väl antingen Irene Huss eller Maria Wern, får se om vi vill ha en grymt spännande film eller om vi vill se en grymt bra film med lite spänning! :) hehe

Nä! Hejda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards