Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Evelina - 24 december 2011 13:40

  


 Nu är den här! Dagen med stort D! Dagen som så många barn har längtats till och våndats för är äntligen är. Idag är det Julafton! :)


Hittills ida så har jag ätit skinksmörgås till frukost med gravelejs senap på, underbart! :) Duschat och klätt på mig lite finare kläder! och vart iväg och tänt ljus för mina älskade mor och farföräldrar som inte kan vara med oss idag!

Jag saknar er alla fyra <3 men jag vet att ni är här med oss ändå ikväll åh tittar på när vi öppnar våra julklappar, hade ni bara kunnat hade ni gett oss några! men vi är såå glada över att bara få känna er närvaro! <3


Så nu önskar jag er alla underbara bloggläsare en grymt bra jul så återkommer jag nog imorron med bilder! :) 
 

GOD JUL!



Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards