Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Evelina - 21 december 2011 20:02

Idag så vart det en ganska kort skoldag om man säger så, var inne i aulan lagom till julshowen skulle börja klockan elva, och den slutade tolv då var de bara att följa strömmen till matsalen och äta julbord! Kvart över tolv var jag och Frida på väg tillbaks in på skolan, skulle gå till Maria till halv två så jag satte mig med datorn och sen så kom även Johanna dit så då tog vi åh spela lite Super Mario igen! :) åh när vi titta på klockan så hade den redan blivit tio över ett så det var dags att knata ner mot köpingen, tar ju ett tag att stänga av datorn åh sånt där åh så! :)
Sen så satt jag och vänta på att Maria skulle sluta och sen så åkte vi hem! :)

Nu ikväll så har jag ju ätit middag då åh bärt ut möblerna från köket så att pappa kunde bona golvet :) Så nu sitter jag i hallen på soffan och har datorn på köksbordet! Inte varje dag det inte :P haha! Åsså har jag suttit åh skrivit på svenskan, blev 3 sidor om förbjuden kärlek, så har precis skickat in den nu! :)

Så nu ska jag ta och belöna mig själv med lite cs!
Adjöken!

Av Evelina - 21 december 2011 09:12

Här är man upp och färdig att åka till skolan redan två timmar innan vi börjar! :P haha! Men så kan det gå! :) Är ju ganska bra åh för då hinner man ju sitta lite med datorn och göra klart skivan som jag började på med igår, åh det är ju aldrig fel! :)

Nä men egentligen var det meningen att jag skulle åka bil idag till skolan, men så kom jag på att jag inte hade ngn bil idag så då skulle jag åka buss men så kom ju mamma på att jag kunde ju åka med Maria, så ringde åh fråga åh så blev det. Så undra vad man ska göra nu till halv elva då hon kommer?! Kom på att jag inte kan bränna skivan eftersom låtarna ligger på externa hårddisken som ligger upp ngnstans så har varken ork eller lust att fixa det nu, gör det senare ikväll! Är ju ingen brådska heller med en ny skiva när jag inte ska åka bil själv! :)


Nä nu ska jag ta och spela cs åh fördriva tiden lite! :)
Adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards