Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Evelina - 8 december 2011 20:33

Det är ju det här med julklappar, dom första fem stycken har gått kanon men sen står det helt still! Sitter och kollar åh kollar åh kollar på olika grejer men hittar ju bara saker till mig själv xD haha, jobbigt. Men men, snart släpper det nog! :)


Iaf då så idag så åkte jag till skolan för att ha svenska i en timme, sen så gick jag emot Lotta och vi gick tbx på skolan, satt och vänta på att matsalen skulle öppna, gick åh käka! sen ner på köpingen åh kika efter julklappar, hitta en till mamma idag åh den blev mtk billigare än vad jag trodde ;) så det tackar jag för! :D Så nu fattas det bara en till henne, en till pappa, en till brorsan och en till Maria, sen tror jag att jag nöjer mig! :) hehe då har jag köpt 10 julklappar så då får de banne mig räcka :P. När jag var nöjd så gick vi emot förvaltningshuset för idag var det invigning av Vård och omsorgs college! :) Kanoners! :)


Nä nu måste jag titta vidare på julklappar så jag blir klar ngn gång ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards