Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Evelina - 15 december 2011 22:02

Just nu så sitter jag och skriver lite på mitt religionsbrev, har enligt det gått och blivit buddhist så man gett ju sitta åh fundera lite åh på va man ska skriva! på spotify så spelas det nordman och på tv;n så visas det skärgårdsdoktorn, kan ju inte bli bättre! :) hihi!

Iaf så tror jag att jag snart ska ta åh krypa till kojs, känns som jag blitt överkörd av en ångvält idag! Har ont i hela kroppen och halsen ska vi inte prata om! Trött, fryser åh svettas om vart annat, börjar bli täppt i näsan åh börjar få hosta! behöver jag säga att jag håller på åh bli förkyld? :P tror inte det vah? xD haha!

Iaf så är det snart julafton, det är 9? dagar kvar, så alla julklappar är inhandlade, lussebullarna är bakade och andra julkakor bakade, det är städat och julpyntat, imorn åker nog övriga tomtar i resten av huset upp och sen är det tänkt att jag ska baka pepparkakor i helgen! Ska försöka med det iaf, gillar att baka det ja men har inte ork till det så länge :P får för ont i fötter, knä och allt eftersom det tar sån tid :P haha!


Nä nu ska jag ta och krypa till kojs annars somnar jag här med datorn åh de vore inte så smart kanske! :P
Aja godnatt mina vänner så höres vi imorrn!

Adios!

Av Evelina - 15 december 2011 19:15

Torsdag igen, och bara en skoldag kvar den här veckan såå skönt! :)
iaf så hade dom inte grusat imorn heller när jag skulle till bussen, men jag hade med mig sparken ner till bussen för hade ingen lust att halka, och tur var väl det för jag stog åh höll i mig i sparken och åkte på fötterna nerför backen! Lite spännande faktiskt :P Sen hade bussen jättesvårt att köra, fastna nästan i backarna och höll på att glida ner i diket så det var en upplevelse att åka buss faktiskt :P haha!


Sen så börja vi ju med svenska idag då, och vi fick reda på vad vi fått på nationella provet. Och hör åh häpna jag fick MVG på nationella provet!! Jag ? Som inte säger ett ljud mer än nödvändigt, får mitt första mvg på ett muntligt framförande, liiite stolt man blev dårå! :) Men hade missat lite grann på skrivuppgiften så jag fick godkänt på den men det blev iaf ett vg på hela nationella provet, så jag är mer än nöjd! Efter svenskan drog jag, lotta och johanna ner på dollar åh kika lite där. Efter det var det naturkunskap, lunch och sist omvårdnad, sluta tio i tre. Halka ner till bussen åh åkte hem, gick in på dellan åh hämta ut ett paket och sen halka jag iväg till pappas jobb! :)

Nu så ska jag ta och skriva lite på religionen, sen äntligen CS :D wiie!!

Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards