Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Evelina - 22 december 2011 21:52

Ja nu är det torsdag och på lördag är det julafton! :) Känns bra måste jag säga!
idag ringde klockan kvart i sju som vanligt, men kunde ligga åh dra mig till en tio över sju! gick ner o käka frukost och ställde mig i ordning åsså bar jag o pappa in möblerna i köket igen då golvet hade torkat :) sen åkte jag emot skolan när klockan var en kvart över åtta åh hade julavslutningen som börja klockan nio! Lekte charader, fika o prata o hade de allmänt trevligt! Slutade klockan 10 och då åkte jag iväg på ett hemligt uppdrag och sen hem! :) Så jag var hemma till en halv tolv igen tror jag den va :), tog det lite lugnt då åh renbädda sängen åh dammsög åh sånt där! :)

Sen hänkade jag med mamma o pappa åh handla åh! :)


Sen nu ikväll så har jag varit o hälsat på söta lilla Hanna och hennes föräldrar, var riktigt trevligt måste jag säga åh hon har blitt så stor så! :) Nu så har jag tittat på JulLotta på Liseberg och nu så visas det Jul med Tina eller va de heter :) så kikar på det samtidigt som jag sitter och spelar Super Mario! :D

Tkr att den här dagen har varit så himla lång, men det beror nog på att man har hunnit med en hel del idag även fast man har varit i skolan! :) Men det är väl bra det åh! :)

Nu ska jag nog ta med mig datorn upp på rummet och spela lite cs, innan det blir film och sen gå åh sova! :) Imorn hade jag tänkt tagit premiärturen på skidåkning! Får hoppas att de blir så bara! :)
Hörs imorn!
Adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards