Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Evelina - 11 december 2011 19:18

Ja igår hade jag inte tid att blogga överhuvudtaget, först tog jag en lååång sovmorron och sen tog jag och rensa upp på datorn och körde igång en diskdefragmenteringen och lät den gå i ngra timmar, kolla på skidåkningen och sen så åkte jag,mamma, pappa o Ludde fram på byn och gick på luciamarknad. Riktigt mysigt var det och Ludde skötte sig exemplariskt som vanligt.Sen innan vi åkte hem så gick jag in på dellan och hämta ett paket som jag hade fått, lite julklappar vare! Efter det att vi hade ätit så åkte jag hem till brorsan och hälsade på han och maria, busade med hundarna lite och diskuterade lite om julklappar till mamma åh pappa. var väl där i en två timmar så åtta var jag hemma igen, gjorde lite fruktsallad då och åt med mamma o pappa. Somna klockan elva framför tv:n.


Idag så tog jag en liten sovmorron också, sen så kolla ja på skidskytte var stafett så det var grymt spännande. Efter det så ställde vi oss i ordning åh åkte till Lightvalley, mamma o pappa dumpade av mig på station och dom åkte iväg för att fixa julklappar och jag knata in på centrumhuset och leta efter julklappar. Hitta ngn som jag ska fundera lite på, ska kolla imorn om det finns åh gå åh köpa det då eftersom jag har en timme på mig efter det att ja slutat skolan tills att bussen går hem. Har en till julklapp åh som jag ska fixa imorn, åh finns den så har jag tre julklappar klara! :) Känns bra det! :) Då är det bara en kvar! :D

Kolla på den här:http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/hemmabio/51-hemmabiosystem/meddvd/lg-ht306pd/150984.4315 
1690 spänn,som hittat ju! Vill ha den men är ju så snål så vet inte hur jag ska göra! :P Vad skulle du ha gjort?

 

Nä ta och göra lite plugg kanske och slå in tre julklappar som inte är inslagna än!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards