Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Evelina - 7 december 2011 19:40

Ja just det ja , jag glömde ju bort att berätta att jag ju har varit iväg och klippt håret idag! :)

Tänkte att jag skulle ta och knäppa en bild och visa er! så fick ni ju se glasögonen samtidigt åh men det är ju så krångligt att knäppa själv så ja jag får se hur jag löser det! Ska klura lite på det! :)

iaf så har jag fortfarande inte skrivit klart muntliga nationella så jag tror att jag inte kommer bli klar heller íkväll e,har typ bara två och en halv minut och man ska prata i fem! men får väl skriva klart det imorn då på lektionen och göra det på tisdag eller nåt! :) Det visar väl sig det antar jag!

Nä måste fortsätta skriva nu så man kanske blir klar ikväll ändå! Är ju snart bonde söker fru åh, åh de vill jag ju se! :D
Nä skynda skynda!

Adios!

Av Evelina - 7 december 2011 18:54

Idag så är det onsdag, och idag har det varit en väldigt lugn skoldag måste jag säga! Idag var vi på rovdjurscentret och kolla på de fem stora, som ingår i naturkunskapen och det var riktigt roligt det måste jag säga! :) Ska banne mig åka till Järvzoo ngn dag och gå där och kolla på alla djuren, men jag tror att jag nog inte gör det förrän alla djur är vakna och björnungarna har kommit ut :)


Nä nu ska jag ta och skriva lite inför muntliga nationella imorn! :)
Skriver mer sen!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards