Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Evelina - 13 december 2011 21:03

Måste bara tipsa om denna grymt braa låt!

Den går runt, runt åh runt dygnet runt!
Älskar den!

Adios!


Av Evelina - 13 december 2011 20:53

Så var tisdagen snart över åh då! och idag så har jag vart på skolan som vanligt.
Började dagen med att titta på lucia, och det var jättemysigt! Dock blev jag väldigt sömnig där ett tag

så jag höll på att somna, men efter att man rört lite på sig så blev man piggare! Så det var ju kanon! :)
Man vill ju inte missa Lucia heller! :D Efter lucian var det fika i matsalen, med glögg åh lussebulle!


Vid tio börja lektionerna igen, så då fick vi sitta och skriva lite om filmen vi såg igår, sen sluta vi tidigare därifrån så vi fick lite längre lunch. Gick till religionen och tala om att vi var där och gick tbx in på op åh jobba lite med det där istället. Sen när religionen var över så gick vi till svenskan och där gjordes det muntliga nationella provet.Jag fick göra sist som tur e, så jag hann förbereda mig mentalt så att det skulle gå lättare, vi skulle prata i 5 minuter men jag drog över tiden 35 sekunder, så det var ju bra! Trodde att jag skulle bli klar efter typ 3 minuter, så det var ju kanon att jag klarade av det! :) Efter svenskan, som slutade väldigt dramatiskt och med arga samtal, så hade vi klassråd. Sluta halv tre.


Gick ner på köpingen och mötte Maria på en affär där och sen åkte jag med henne hem sen! :) Skönt att åka bil och slippa den där förbannade bussen! Så kom hem typ 45 minuter tidigare än annars då vi uträtta lite ärenden också innan vi åkte hem! Sen nu ikväll så har jag julstädat två rum, hallen och vardagsrummet vare som fick sig en genomkörare ikväll! Så nu är de bara köket kvar :) Känns kanon bra, åh köket kanske jag tar imorn innan jag drar iväg på praktik, vem vet ;) beror på när jag vaknar! Hade ju tänkt gått ut med hundarna åh, men jaja, tiden får visa!

Nä nu ska jag skriva lite religion innan det blir sängen!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards