Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Evelina - 16 december 2011 19:06

Ja nu är den klar headern! Blev ju inte direkt nöjd med den om man säger så! Men jaja, den får väl duga! jag håller ju fortfarande på att lära mig att göra headers! Så får väl vänta ett tag så att man lär sig, det tar ju en stund om man säger så och sen så är ju mitt ps på engelska och jag förstår mig inte riktigt på engelska, så nu sitter jag och översätter allting så att det ska bli lättare sen! Men det är ju så jobbigt det med :P haha! :)

Sen så upptäckte jag nyss att det är ett vitt streck rakt igenom headern, och det var det då inte när jag sparade den och inte när man förstorar den heller så hur den har kommit dit det är då en fråga det! Ingen aning om vad den har kommit ifrån :P men iaf så får den vara kvar tills vidare orkar inte göra nåt åt det nu!

Nä nu ska jag ta o spela lite cs!

Adios!

Av Evelina - 16 december 2011 18:42

Vad jag blir less på mig själv!! För nån dag sen så började ju jag på en ny header, med mer julmotiv! men jag orkade inte göra klart den så jag skulle spara den och göra klart den senare när jag hade tid! men tro på fan att jag glömde bort att spara den, utan jag stängde bara av ps och inte sparade den!
Måste ju vara så för inte hittar jag bilden nu e, har letat igenom alla mina mappar och då har jag bara tre st nu som den kan ligga i plus att jag har sökt efter den!
Gahh va arg jag blir!
Så nu bara knåpar jag ihop en lite snabbt bara för det! Så får den bli hur den vill, så det så!

Adios!

Av Evelina - 16 december 2011 18:09

Fredag! :D Denna efterlängtade fredag! Så grymt skönt det är! Nu ska här njutas av två dagars ledighet! :) hihi

eller ja, jag var ju hemma idag med. Vakna åh hade grymt ont i halsen, svinont i kroppen åh ett öga som gjorde ont så trodde det var ögoninflammation på g, men jag vet inte ja! är ju inte vidare röd i det men det svider åh gör ont åh är lite ljuskänslig så ja, vi får väl la se! :)

Såå idag har jag bara tagit det lugnt och kollat på film och skrivit lite religion. På eftermiddan var jag o mamma ner på byn åh helghandla så det var gjort! :)
Sen nu så har jag ätit mat och gett Findus två tabletter, så får hoppas att han kan behålla dom den här gången!

Nä nu ska jag fortsätta med min header så den blir klar ngn gång :P haha!

adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards