Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Evelina - 17 december 2011 22:23

Jisses anåda, om en vecka så är det julaftonskvällen nu! eller ja, själva julafton är väl så gott som över men jaah..äh ni fattar va jag menar!


Iaf så idag så har jag bakat pepparkakor :) blev fyra ganska stora burkar, ska visa bild sen! Men har inga under bakningen, för kameran låg uppe på rummet åh ja orka inte springa upp åh hämta den :P haha Men när jag bara hade en liten snutt kvar att baka ut så blev jag jättekonstig, alldeles yr o illamående och fick synbortfall, sen fick jag världens huvvevärk efter typ en halvtimme! åh de kändes lixom som om man skulle svimma, ingen aning om va de kan vara. Men mama sa att vi kanske skulle testa blodtrycket så gjorde det och det var ju ganska lågt om man säger så, kommer inte riktigt ihåg nu vad ja hade men det kunde ha vart så att jag fick ett blodtrycksfall var därför som jag blev sådär, ellr så fick jag migrän, för efter alvedon o glasögon blev  de bättre!

Va har jag gjort mer idag? jo jag har ju kollat på skidåkning då, både vanlig och skidskytte! :) Spännande vare må ja säga! :) Sen nu ikväll så har jag haft kusinen och faster här på besök, satt o prata lite med dom innan jag och kusinen gick upp på mitt rum och spelade med andra ord, hon vann som vanligt! :P haha!


Nä nu ska jag ta och gå åh kolla på en film, sen blire till att sova!
Morgondagens bestyr blir att julpynta färdigt, klä julgranen, renbädda och sen hade jag en plan på att gå ut och gå med Takkos,hoppas jag hinner me allt bara! Är ju inte riktigt i form så orkar inte gö så mkt men det visar sig imorron det! :)

Godnatt folket! Synes imorn!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards