Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Evelina - 12 december 2011 20:07

Faktiskt så blev naturen ganska rolig innan det var färdigt! Vilket jag blev ganska förvånad över om jag ska vara ärlig, iofs så kan det ju bero på att vi prata om rovdjur och sånt där och jag gillar all sorters djur så det kan ju vara det! Finns det ngt som intresserar en så brukar lektionen gå ganska bra! Sen fick vi till och med sluta tidigare så det tackar vi för! :)

Efter skolan var slut så gick jag ner på köpingen, dumpade av Johanna o Lotta hemma hos Lotta först. Åh sen gick jag i väg åh köpte julklappar, så nu är allihop utom brorsan klar!
Mamma har fått 3,
pappa har fått 3
Maria har fått 3

brorsan har fått 2 och fattas 1. Så snart så! :D Älskar att köpa julklappar åh se när de öppnar dom för att se deras miner, allra helst om de verkligen tycker om grejen man köpt, men det är ju det här med att komma på som krisar till sig lite! Då vill man helst bara skita i alltihop.

Ja djuren åh förstås är ju kvar, men det är bara att köpa ben till hundarna, gourmetmat och klösbräda till katterna så är dom nöjda! :) Dom tkr faktiskt om att få presenter även dom, det är inte bara vi människor faktiskt, inte här hos mig iaf!

Nog om det , sen nu ikväll så har jag julstädat 3 (TRE!!!) rum, på ca 1 timme. känner mig ganska flitig må jag säga! :) haha! Åh inte vart det nå fusk heller utan det blev nog grundligare än vad det borde :P men jaja! Nu luktar det gott iaf! :)

Nä nu har jag inte tid med det här längre, måste träna in svenska texten så jag kan stå åh prata i fem minuter imorn! :)
Adios!


Av Evelina - 12 december 2011 19:40

 

Jag tävlar hos http://sstromberg.se/index.html , om den här superfina Cupcakeskålen!
Var med du också! :D


Adios!

Av Evelina - 12 december 2011 13:04

Ja nu var det måndag igen, och som vanligt så sitter jag på skolan och har religion, ska väl ta och skriva lite grann om buddhismen sen tänkte ja, men först så får det bli lite bloggande!
iaf då så förut idag så kolla vi på film på omvårdnadstimmen, och den va väl ganska seg men den vart bättre på slutet faktiskt! Så det var väl bra!

Sen efter religionen så äre dags för natur igen ,och jag vill verkligen inte ha det idag, känner mig inte ett dugg taggad över det om jag ska vara ärlig. Iofs så är jag väl aldrig det men ändå! Sen när den lektionen är slut så blir det till att speeda ner på köpingen åh köpa lite julklappar, såg ut ngra igår som jag tänkte köpa. Men hinner jag inte det idag så får det väl bli ngn annan dag då. Är väl inte sån brådska heller!

Förövrigt så mår jag inte vidare bra idag, har ont i hela kroppen åh är alldeles öm i skinnet, har ont i huvve och halsen med! Tycker att den där förbannade förkylningen som ligger åh lurar kan bryta ut snart så man blir av med den. Men med min otur så ligger jag väl i världens influensa hela jullovet, brukar vara min otur det.


Nä nu får det här räcka ett tag, får se om jag hinner skriva något ikväll, har planer på att julstäda lite grann och kanske börja julbaka men med tanke på att jag inte är hemma förrän 5 och inte har fått i mig maten och fixat så är ju klockan över 6 så det blir nog bara städningen idag! :) Men man vet väl aldrig!

Ha de så bra så länge så hörs vi!
Adios!

Av Evelina - 12 december 2011 13:00

 


Jag tävlar om dom här supersöta dessertskålarna här: http://sstromberg.se/2011/december/utlottning-4-sota-hjartformade-dessertskala.html#comment .

Hoppas verkligen att jag vinner dom! :D


Adios

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards