Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Evelina - 1 mars 2011 15:32

ja, nu var det bara en dag kvar av praktiken, känns skönt men ändå tråkigt eftersom jag trivs så pass bra där, men de ska bli skönt med lov iaf! :)

Just nu så sitter jag med datorn hos Malin i hennes lägenhet, medans hon och Liselott håller på att göra pizza :), jag ska väl värma mina pirog sen nån gång och sen ska vi iväg till körskolan på teorikurs!


Igår så hade jag en körlektion, och det gick väl bra förutom några tvärnitar och backa in i några snödrivor! men det tkr jag faktiskt är dom som skottars fel, snön låg ju ända ute i vägen, så det så! :)


Nä nu ska jag kolla hur det går för dom med pizzan :)
Hörs kanske sen

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards