Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Evelina - 25 mars 2011 18:38

Äntligen vare fredag, och äntligen helg! :D Ska bli så otroligt skönt åh få sova! Känns som om man har gått en evighet i skolan fast det bara är två veckor, otroligt! Glömde bort att säga en sak som jag kom fram till när vi var i Uppsala i onsdags, att om jag kommer in på sjuksköterskeprogrammet direkt efter gymnasiet, så tänker jag banne mig läsa på distans så ja kan jobba lite åh tjäna pengar under tiden! För blir nog på tok för jobbigt åh sitta i skolbänken ytterligare 3 år efter studenten och med tanke på vicka krävande kurser det ska läsas så känns det lika bra att man pluggar hemifrån! Nä nog om det!

Titta vad jag var med om idag!;
  

                                                  
  !!SMÄRTA!!   

                                           

Grymt ont gör det! och det är orsakat av;
  Mina nya skor! suck!
Men som tur e så hindrar det inte mig från att gå min långpromenad med Takkos imorn, för dom skorna jag ska ha imorn går inte lika högt upp så det känns inge alls när man går, och det är jag grymt lycklig för! :D

Idag hade vi prov i samhälle det första vi hade, och det gick väl inte så värst bra! Sen vare dags för matte och det gick väl inte så bra det heller om ja ska va ärlig :P, Sen gick jag med Johanna och Susanne ner på köpingen och åkte bussen med Johanna hem! :) Åh sen stanna ja kvar på mammas jobb och hjälpte henne åh handla efter hon hade slutat, och sen efter dess att jag kom hem så har jag inte gjort så mkt mer än käkat våfflor, för det är ju våffeldagen idag! :D

Nä nu ska jag fortsätta kolla på:
   


                                          

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards