Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Evelina - 6 mars 2011 19:52

Idag är det 6 mars, otroligt! Om två månader och 20 dagar så fyller jag 18! Shit, det är ju snart!
Iaf så idag har jag inte gjort många knop, vakna strax innan åtta imorse och kunde inte somna om så det var bara åh kliva upp de!, kolla på starten av Vasaloppet, och sen tog jag med mig en skål med fruktsallad upp på rummet och la mig o kika på Emil och griseknoen :) Man kan nog aldrig bli för stor för att kolla på Astrid Lindgrens filmer har jag kommit fram till, dom e alldeles för bra för de xD hehe!
Idag hade jag tänkt att jag skulle åka skidor då, men när jag vakna med ett fruktansvärt halsont imorse, (kanske var därför jag vakna och inte kunde somna om iofs!) så tyckte jag det inte var nåt värt att riskera lovet för att man är korkad, men allt eftersom dagen gick så blev de bättre, kan ju bero på att jag låg i soffan framför tv;n hela dan åh kolla på skidåkning åh. men iaf så vågade jag ge mig ut på en promeand med Ludde vid halv fyra, åh än har halsontet inte kommit tillbaka och jag hoppas de håller sig borta åh, åtminstonde över lovet :)

Sen hade jag ju tänkt att jag skulle åka skidor imorn, men idag när jag var ute åh gick så fick jag ett sjujävla skavsår så vi får väl se hur de blir med den saken!


Nä nu ska jag gå åh kolla på Solsidan, och sen blire sportnytt för att se om dom visar nå bloopers från Vasaloppet idag :D

Tjaråå!

  
Grattis Jörgen Brink som vann Vasaloppet på herrsidan :)  
Grattis även till Jenny Hansson som vann Vasaloppet på damsidan! :)

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards