Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Evelina - 26 mars 2011 18:35

Idag så är det exakt 2 månader kvar till jag fyller 18! Otroligt, va snabbt de går asså! Känns ju som om det var förra veckan som det var nyår xD

Idag så har jag vart ute och gått tillsammans med Takkos, Jack och Maria! :) Vi skulle gå 2,5 km men det blev då säker dubbelt så långt innan det var färdigt! :) men det var skönt åh få röra på sig riktigt för en gångs skull och med trevligt sällskap så gåre ju ännu lättare! :D och det var första gången på otroligt länge som man fick Takkos trött enbart genom att gå ut åh gå, så det kändes som en lyckad promenad! :P
Sen så har ja vart åh kolla på nyöppningen av Dollar,och herrejösses va stort de var! Kändes som om det var dubbelt så stort än va de var förut ju xD Men grymt fint vare där!

Nä nu äre körslaget om en timme, så det är högtid att gå åh ställa sig åh fixa en fruktsallad! :)

 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards