Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Evelina - 19 mars 2011 16:33

Idag så har jag vart till Bollnäs tillsammans med mamma o pappa o Ludde! och jag körde både dit och sen hem :) , eller ja, jag körde till Bollnäs och parkera på Rusta och sen när vi skulle därifrån så körde pappa till Karlssons/dollar och sen till Albert o Herbert och därifrån så körde jag och sen hem! :) Hitta väll inte direkt så mycket som jag brukar göra när jag är ute och shoppar, utan det blev bara en matta , en rund, som jag kan ha uppe i mitt rum, och den är silvrig så den matchar ju mina väggar då! :) åh ja sen blev de väl lite godis också men inte så mkt annat e :)


Ikväll blir det väl till åh kolla på Körslaget skulle ja tro! : Vad ska ni göra ikväll? :)
Nä nu ska jag ta o kolla runt lite åh se om de finns något vettigt åh göra :)

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards