Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Evelina - 15 mars 2011 11:28

Sitter på skolan nu, och ska väl egentligen göra arbetsmiljö och säkerhet, men har ju gjort det jag ska göra så då passar jag på att blogga lite grann eftersom jag inte hann med det igår!

Igår så var det ju måndag då, och då hade vi hemstudiedag eftersom lärarna skulle bort på något jox. Men iaf så var jag till doktorn igår på förmiddan, har ju haft så ont i örat i nästan en veckas tid, så började nästan tro att det var öroninflammation, men som tur var så var det bara öronkatarr, så det blir nässpray i 10 dagar 3 ggr om dagen  och blir de inte bättre så blir det väl till att åka tillbaka då.. sen efter doktorn så körde jag lite, backa och parkera och sånt åh de gick bara bra. När jag kom hem vid tolv så gjorde jag lite teori och vid tjugo i ett så gick jag emot mamma med Ludde. Kom hem igen, käka lite och sen vid tre så åkte jag till L. och gick på bokhandeln åh köpte 2 böcker innan det var dags att köra på körskolan, och det gick jätte bra måste ja säga! klara parkerinen på första försöket, så blev lite glad! :) Sen efter de var de dags för sista teorilektionen! Sen hem och duscha och sen vare dags för Familjen annorlunda, tätt efter En unge i minuten, så somna man lagom nöjd klockan 22,15.


Åh nu som sagt så äre skola. Slutar den här lektionen 11,50 så blir väl till åh äta då åh sen sitta åh rulla tummarna fram till halv 2.. slutar 4 idag åh kommer hem 5 som vanligt..


Nä om man kanske skulle ta åh göra nåt vettigare istället för det är?
  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards