Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Evelina - 17 mars 2011 19:04

Efter skolan idag så hade jag min femte körlektion, och som jag misstänkte så var jag lite väl tidsoptimistisk när jag boka körtiden, för när jag klev in genom dörren så var min klocka kvart i tre, och den skulle börja kvart i tre, men enligt klockan inne på körskolan så var den bara tjugo i tre så det var ju kanon! hann både sitta en stund + betala körlektionen innan det var dags! åh idag var det vändning och acceleration/bromsning som stog på schemat.Jag  fick välja vändning själv så tog saxvändning, iofs så var väl de de enda som gick att köra på vägen åh men ändå xD sen efter det så skulle ja accelerera o bromsa, och det gick väl kanske mindre bra, seg reaktionsförmåga åh feg på bromsen, så skulle körlärarn visa hur man skulle göra, och då blev de sånt tryck att jag åkte framåt åh slog huvve i ratten  kan ju va glad att jag hade säkerhetsbälte på mig då iaf!

Sen när jag hade kört klart åh var nere på station åh  skulle kliva på bussen så var det någon som hade cyklat omkull åh slagit ansiktet i asfalten men det var folk där  och ambulansen var på väg så jag kunde med gott samvete kliva på bussen   


Åh nu sitter jag här och har så gjort sen klockan var typ 6, men jag håller på att ta bort grejjer från mobilen som jag ska lämna in på lagning imorron, och sen ska jag ta bort saker från datorn som jag ska formatera om i helgen! känns lite tråkigt att behöva göra det men det är då väldigt välbehövligt måste jag säga! För den är så seg så ska jag trycka upp facebook så hinner jag skicka ett sms imellan innan facebooksidan kommer upp!

 

Så ska pyssla med det nu och sen blire väl tack o godnatt när de e klart xD
    


Av Evelina - 17 mars 2011 18:51

ja nu vare bara en dag kvar i skolan för den här veckan då! skönt! Åh idag när jag satt på bussen hem så blev jag tvungen att fråga Emelie  om det här var första eller andra veckan efter lovet som vi gick, men attans, de var bara första xD


Iaf så var väl det här en konstig torsdag måste ja säga, hela tvåan så har vi alltid haft svenska första lektionen på torsdagar, så vi sitter utanför klassrummet åh väntar på att lärarn ska komma, men det kommer ingen lärare åh precis när vi hoppas att vi ska få ha håltimme så ringer min mobil och det är våran klassföreståndare åh talar om att vi inte har svenska första lektionen utan omvårdnad och dom satt åh vänta på oss xD , så det var bara för oss åh gå ut åh knata över skolgården in till våran skola och ha omvårdnad, men innan vi kunde börja så var det någon annan lärare som prata om projketarbetet som vi ska börja med så då satt vi åh lyssna på de åh börja väl inte lektionen förrän kvart över tio :P sen fick vi tbx lite arbeten som jag inte ens kommer ihåg att vi hade gjort xD åsså fick vi tbx diabetesprovet och det gick väldigt bra! om man säger så :) nöjd blev jag iaf! åh sen har dan bara rullat på som vanligt, jobba me rapporten på svenskan ( som vi hade mitt på dan åh inte på morron) och sen redovisning av diskriminieringsarbetet på arbetsmiljön!


Nä nu blev de här så långt så körlektionen får bli i nästa inlägg :P!

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards