Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Evelina - 9 mars 2011 21:13

   Från och med ikväll och fram till Fredag kväll klockan 00.00, så har du chansen att fråga precis vad du vill! :) Sen på lördag kommer jag att svara på alla frågor, och lägga ut dom här på bloggen! :) Så passa på att fråga precis vad du vill, man vet aldrig när nästa frågestund kommer! :)



Av Evelina - 9 mars 2011 20:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 9 mars 2011 11:54

Så var det onsdag igen och nu har halv lovet gått, lite sorgligt äre allt! Även fast jag har vart borta från skolan i 6 veckor snart så har jag ingen lust alls att börja igen! Det enda man saknar med skolan är väl på sin höjd kompisarna men sen kan allt va!

Idag vaknade  jag klockan 8, fick iaf sova en timme längre än igår! :) så då rev jag ur sängkläderna och hängde ut täcke o kuddar på vädring och det andra i tvättmaskinen! Sen titta ja lite på tv och käka frukost, och vid tio börja ja klä på mig och satte ihop skidorna och spände fast dom på sparken! :) sen iväg och åka en slinga på 4 km! :), tog 25 minuter att åka! och det är rekord för i år, för har inte kunnat åkt så snabbt förut för mitt knä har strejka efter halva, men nu har det nog vant sig med rörelserna, så det känns ju skönt! :)

Nä nu ska jag gå åh köra igång tvättmaskinen och sen duscha!

Tjarrå! :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards