Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Evelina - 29 mars 2011 20:01

Just de ja! Glömde ju bort att säga:


  

Min älskade lilla hund fyller hela 10 år idag!       
Grattis älskling    


 

Av Evelina - 29 mars 2011 19:08

Så vare tisdag igen, och idag har det väl inte hänt särskilt mycke på skolan, börja me svenska som jag satt åh fundera typ 90% av lektionen på va ja skulle skriva, sen efter det vare prov i arbetsmiljö & säkerhet, gick väl inte så bra men men.. fick hjärnsläpp precis när provet hamna framför mig och det vet ja inte om har hänt förut om ja ska va ärlig! iaf inte på omvårdnadsämnena!, sen efter det slutade kockan 12 så hade vi håltimme fram till 14,30, så jag, Susanne och Liselott stuntade i soppan på skolan och gick ner på centrumgrillen och åt istället xD, sen drog vi in på sportringen och där skämde jag ut mig totalt, nog för att det kanske var ganska bra om att jag sa till personalen att dom hade ett erbjudande som dom inte visste om tydligen xD haha, åh där så impulsköpte jag en ny idrottsväska och sen blev det ett par byxor också!

 

Idrottsväskan
    

byxerna


Har fler bilder åh på kläder som jag köpt de närmsta månanderna, men de kommer komma i ett eget inlägg som kommer vara låst. Men det blir inte idag, för nu ska jag gå åh kyla ner mig, är kokhet :O vette fan varför!

 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards