Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Evelina - 12 mars 2011 19:56


Vilken svordom använder du mest?

Fan,jävla skit

 Äger du en iPod?

 Näe 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

06.45 

Hur många resväskor äger du?

 Ingen :)  

Använder du flip-flops?

 Näe får så ont i fötterna xD  

Var köper du dina matvaror ifrån?

 Ica 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Det beror på vicket humör jag är på!  

Vilken var den senaste filmen du såg?

 Mindhunters, skitbra film! :)
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Ja du, eftersom jag har vänner som har barn, så kan man ju slå två flugor i

en smäll och umgås både med en vän och en barnfamilj! :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

 En hund! :)  

 Har någon någonsin kallat dig lat?

 jorå, de tror ja väl! :)  

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

 Haha näe xD Bara åh starta nån film de så slocknar jag :P  

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

 Brolles nya skiva :)  

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

 Öhm, lyssnar ju på de mesta ja, men blev otroligt fast med Sara Vargas låt - Spring för livet! :)
Vad åt du till middag senast?

 Mos o korv :)  

Använder du huvtröjor?

 Ja älskar de! :D  

Kan du vissla?

 Ja visst kan jag det.

 Vem var den senaste som ringde dig?

 Viola  

 Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

 Pariserhjulet xD, men om man är på Liseberg så blire Kållerado!  

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

 Jajamen, eller jag tror inte, jag VET!  

Tittade du på tecknat när du var liten?

 Alltid, gör det fortfarande när jag är trött eller är sjuk!  

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

 litet xD

Hur många syskon har du?

 1, en bror!  

Är du blyg inför det motsatta könet?

 Jag är blyg inför alla så.. 

 Vilken film kan du alla replikerna till?

Fucking Åmål xD 

Äger du några band t-shirts?

 Jo, åh tyvärr så är det en Tokio Hotel t-shirt -.- 

När flög du senast?

 Har aldrig flygit

 Läser du för skojs skull?

 Jag läser varje dag..  

Diskar du din egen disk?

 Hos andra gör jag det, men hemma så blire väl diskmaskinen xD  

Har du gråtit offentligt?

 Näe, gråter typ aldrig!  

Har du en stationär dator eller en laptop?

Båda! :)  

 Försöker du alltid lära dig nya saker?

 Ja de är väl klart! Annars vore ju livet rätt trist!  

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

 Ja en tatuering vore ju najjs :)  

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

 Näe!  

Kan du kasta macka?

 Nästan :)  

Har du någonsin varit på Jamaica?

 Näe

 Vad har du med dig in på bion?

 Dricka, godis elr popcorn och sen biljetten då. 

 Vem var din favoritlärare och varför?

 haha, har ingen favvolärare!  

Vad har du för väder?

 det e mörkt ute så ser inte.. 

Har du en blogg?

Haha jajjamen, 3 st åh xD
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

 Vette fan om jag har nåt favoritämne xD  

 Gillar du att flyga?

 Har aldrig gjort det så ja vet inte.. 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Man ska kunna lita på honom, han ska ha humor och så vare

nåt mer jag tänkte som jag inte kommer på nu!  

När sov du senast på golvet?

Gothia 2008

Om du har körkort, när fick/tog du det?

Näe inte än, men håller på att ta! Kommer förhoppnings va klar till examen!  

Vilken är din favoritdrink?

Vette fan xD  

Gillar du din boende-situation?

Jajjamen :) 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Det beror helt på vad de e jag ska göra dagen efter!  

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

haha, kan man väl inte direkt påstå xD, man hade gärna velat ha de så :)  

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

 hahhahahahah, prata? jag? det där var då den dummaste frågan som kom upp här måste jag ju säga!  

Vilken är din favoritfrukt?

Många de xD, apelsin,kiwi,banan o äpple :)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

 Nä! vet inte hur man ska räkna ut de ändå!  

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

 18!!!!!!!! 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Det beror på vicket humör ja e på :P  

Tror du på liv på andra planeter?

 de vette fan!  

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

 Vet inte? :O 

Tror du att Gud är man eller kvinna?

Man

 Vad var det senaste du åt?

 godis xD
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

 Öhm.. ja vet inte :)  

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

 Ja du, säg det! Dom tyckte väl att det passa bra ihop med min 

brors namn elr nå xD 


Gillar du senap?

jaoo :)  

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

 Ja du xD det vet jag faktiskt inte, har väl aldrig vart med om att det har känts svårt tror ja :P  

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

nejj fy! aldrig!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Det får nog mina kompisar svara på!  

 Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

 De vette fan!

Tycker du om att krama folk?

 Jorå :)

Äger du en digitalkamera?

 jajjamen, både en liten digitalkamera och en systemkamera :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

 Molly Sandén :O, dom tkr vi är lika
    

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

 Jah! jag blir så less på sånna människor!  

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Många det! Allra helst dom böcker som är sanna historier!  

Tycker du att du är attraktiv?

 haha näe!  

Vad är du allergisk mot?

Penicillin  

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

 Näe ?  

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

 Det har jag ingen aning om!  

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Allihop såklart! :D


nu blire melodifestivalen med godis  :)






















































































































































Av Evelina - 12 mars 2011 19:45

Om en kvart är det finalen av melodifestivalen, så det ska man väl kolla på :) åh faktiskt så tycker jag att det inte spelar någon större roll om vem som vinner för det finns inte riktigt någon superdålig låt med i år, eller ja, de ska vara The Playtones då men den låten är ju bra den åh bara man slipper se dom stå där framme åh sjunga! Men jag hoppas att det blir Brolle,Sara Varga, The Moniker eller Linda Bengtzing som kommer åtminstonde hyffsat högt upp i resultatlistan och Brolle kan gärna få vinna   Vem tkr du ska vinna Melodifestivalen 2011?  


Idag så har jag njutit av det fina vädret med en promenad, hade ju velat åkt skidor men hade skitont i örat både igår och idag, det lixom riste (krampar typ) i öra och har sovit jättedåligt i natt och vakna halv sju imorse och hade göront, så det blev bara en liten lugn promenad med Ludde :) men imorn tänker jag nog trotsa örvärken åh åka ändå! Kan ju inte bli värre lixom! Ja sen har jag väl gjort teori, men har lite kvar som jag väl får göra imorn! Och nu ikväll så har jag vart ute och övningskört med pappa, har tränat lite parkering både åh kört in och backa, men jag tror att det här med att backa in på en parkeringsficka får vänta ett tag xD för jösses va krångligt det var! 
Vad har du gjort idag? :)

Nu ska jag ta åh göra nån lista som Sandra ville att man skulle göra :) så får väl skynda mig åh göra de då, har ju 7 minuter på mig!
hejs!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards