Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Evelina - 7 mars 2011 11:29

Äntligen är det sportlov! :D nog för att jag ju har vart ledig sen torsdan men äh de e ändå lov nu! :)!
just nu så håller jag på att chatta med Halebops kundtjänst, jag har ju haft problem med att jag inte kan kolla hur mycket pengar jag har kvar på mobilen, det har vart så i över en veckas tid och jag har testat att ta ur batteriet och simkortet och startat om mobilen men inget fungerar, så nu lessna ja åh skicka åh fråga va de kunde vara för fel, så hoppas att det är nätet som det är fel på åh inte min mobil!  


Vad som händer idag återstår att se! blir iaf teorikurs idag klockan 5, så får vi väl se vad som blir före :)


Nä nu ska jag gå åh göra nåt vettigare! :)
Tjarrå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards