Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Evelina - 16 mars 2011 20:58

Det blev ingen ny header, utan det blev en helt ny design istället! dock inte en egen men det kommer! Bara jag får lära mig lite mer så, just nu håller jag ju på att lära mig att göra en snygg header och jag tkr det räcker till att börja med! Synd att photoshop är så jäkla dyrt åh köpa annars hade jag lätt gjort de, men nu får jag väl nöja mig med den 30 dagars versionen jag har, fast då går ju dom där 30 dagarna så jäkla snabbt så man hinner ju inte lära sig nästan förrän det är slut xD


Nämen oj! När blev klockan så här mkt? :O
Måste ju gå åh duscha så ja kan gå åh lägga mig åh kolla på;
  
Svensson,Svensson! Köpte ju sista filmen idag med aftonbladet   

aja,

  

Av Evelina - 16 mars 2011 19:24

 Så har halva veckan gått och med det första skolveckan efter praktiken och lovet! Känns kul att få träffa kompisarna igen men lektionerna är väl inte direkt så roliga om man säger så..

Iaf så idag på yogan så var det bara vi från op som var där, närmare bestämt 5 st, men det gick ju det åh! :) sen vare matte, och det gick ju inte direkt bra om man säger så, kom ju inte ihåg nånting av det vi gjorde innan praktiken och lovet men det kommer väl! nån gång.. och sen vare ju lunch och efter det idrott då, och idag var de skridskor som stog på schemat, och jag kunde bara vara med på övningarna vi gjorde för sen vare stopp! Då gjorde de lite för ont i knä för att jag skulle våga fortsätta, men gick tbx till skolan sen iaf även fast dom tjata att ja skulle åka bil  ,  men äh, int hade de blive nå bättre för de e   Ja sen vare väl bara samhällen kvar innan vi sluta klockan 4..


hade väl egentligen inte hänt så särskilt mkt roligt idag, inte vad jag kan komma på iaf! imorn e de torsdag åh då slutar vi halv tre så då blire till att speeda ner på körskolan för att ha en körlektion kvart i tre, känns som att jag var lite väl tidsoptimistisk när ja bokade körlektionen men får väl hoppas att ja hinner! :)

Nu ska jag göra om min blogg!

  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards