Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Evelina - 31 mars 2011 21:30

Ja den sista mars är det idag! Så nu är mars månad också slut, eller ja det är 2 och en halv timme kvar till dess, men endå! :) imorn äre ju då första april, så undra vem man ska lura nu då! :) Lurade en kompis för typ 2 år sen att jag låg på akuten och hade brutit armen igen, hon blev lite halvskrajj och jag satt med köksbordet och skratta för mig själv xD

Men nu var det ju inte det här jag skulle tjabbla om utan för 19 år sen idag så föddes det en svart och vit underbar liten katt, som 12 veckor senare skulle få namnet Sune, och så här såg han ut; 
     
Men tyvärr så blev vi tvungna att avliva honom den 14 oktober 2004. jag saknade honom då, jag saknar honom nu och jag kommer nog alltid att sakna honom!


19920331 - 20041014 


  Sötnos ! <3


Nu ska jag gå åh lägga mig! godnatt!

 


Av Evelina - 31 mars 2011 18:35

ja de blev inte så himla mkt bloggande idag eftersom jag har vart hemma och inte gjort ett piss typ..har bara luggit i soffan framför tre kronor och frysit och svettats om vart annat! Men ja har inte luggit hela dan utan jag har duschat, städat badrummet och gjort 2 faser till körkortet. så nu e man på gång! Fast kugga mig på ena så ska göra om den någon annan dag, men först ska jag läsa mer!


Har ju körning imorn också som jag inte vet hur jag ska göra med.. febern är ju inte skyhög så jag ligger ju inte direkt däckad i soffan och sover hela tiden. Men jag vet inte hur ja ska göra, får väl se hur jag mår imorn innan jag bestämmer mig! Hade ju velat haft vägmärkena överstökade åh, så ja, vi får vänta åh se helt enkelt!


Nä nu ska jag ta åh skriva klart rapporten åh skicka in den!


 

Av Evelina - 31 mars 2011 07:30

Ja då var det torsdag igen då, shit det är ju snart slut på den här veckan åh ju :O! Herrejösses!


Iaf så har nu även jag blivit drabbad av den hemska förkylningen som går runt bland Sveriges befolkning just nu, (oj vad vuxen jag lät xD), kände av något redan igår med en hals som gjorde ont och frös så ja hacka tänder :Psen blev de väl lite bättre framåt kvällen..
Men imorse när ja vakna så hade ja så grymt ont i kroppen så jag höll knappt på att ta mig ur sängen, förkylningsont och träningsvärk är ingen skön kombination! Åsså har jag en hals, ett huvud och en nacke som gör ont och en näsa som är lite halvtäppt! Kul, verkligen kul..


så nu tänker jag minsann gå åh kolla på Big Brother o sen koppla in datorn i Tv;n åh glo på Tre kronor hela dan! Så det så..

 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards