Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Evelina - 10 mars 2011 17:59

... och jag med den! , nja kanske inte riktigt då men det var bara något som jag kom på, är inte det någon låt förresten som går nåt sånt där? Nja jag vet inte!
Nog om det!
Idag har jag och mamma vart till köpingen, jag köpte ett par jeans och fick ett par jeans av mamma :), bilder kommer på dom och på lite kläder som jag beställt och som jag köpte i Hudik när jag var där, men det blir senare någon dag, för just nu har jag inge batteri i systemkameran så kan inte ladda över bilderna, men ska väl ta åh ladda den nån dag..


Åh nu sitter jag här och kan inte gö nå annat typ.. tror jag håller på att få min jävla öronkatarr igen -.-, fast i höger öra den här gången! För jösses va ont de gör i örat.. inte kul! för övrigt så har jag en sjujävla träningsvärk i mina ljumskar sen speedskidåkningen igår :P, men men! Här ska de bli ändring på de, för imorn e de dags igen! :D


Nu ska jag fortsätta med Malins header så den blir klar någon gång :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards