Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Evelina - 3 januari 2013 22:11

Torsdag idag åh sista jobbardagen för den här veckan, kan man ju hoppas :) hehe!

iaf då, jobba först 7-13 och sen så for jag hem, hämta mamma o Molly så åkte vi till lightvalley för åh gå på rea men det var inge bra! köpte en present till pappa iaf som fyller år idag :) sen så va vi till granngårn för åh titta om de fanns nå reflexjacka till molly men alla var ju så himla stor så de blev ingen, titta på bur åh men kom på att vi skulletitta om de fanns nå på dollar åh först inna vi bestämde oss, väl på dollar hitta vi en järnbur som var stadig åh bra , men velade fram åh tebaka på vad vi skulle ha för strl på den, till slut bestämde vi oss för mellanburen, bara för att när vi kom hem så upptäckte vi att den va större än den vi hade hemma :P haha! men men, hon ska ju kunna ha den när hon blir fullvuxen åh så, åsså ska hon ju kunna vända sig runt i den utan problem så de e ju bättre att den e för stor än för liten :)

nu ikväll så har jag, mamma o pappa börjat städa bort julen, tog bort tomtarna till att börja med så blire väl resten imorn :) men julpyntet på mitt rum blir nog kvar till minst till veckan iaf :) hehe!
sen så har vi firat pappa lite åh ätit glass men det "stora" kalaset blir på lördag för då kmr brorsan, Maria o Prinsen oxå :) myyyys!

nä nu ska jag kolla på tre kronor :)
ha en fortsatt trevlig kväll
ajöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards