Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Evelina - 11 januari 2013 09:46

Fredag idag och snart är det helg igen :) Till veckan blir det min sista lediga vecka och sen är det tillbaks till allvaret igen, börjar ju i skolan igen den 21 januari! Men jag blir ju sjuksköterska så det är ju ett steg närmare mitt mål här i livet! Känns bra :)


Annars så igår så hade jag en kanondag med Emelie i Lightvalley, vi strosade runt på köpingen, var på dollar, hem till henne igen för att ge Molly mat, lyckades ju glömma hennes mat i Emelies kylskåp, hade jag tänkt mig för hade jag ju kunnat tagit med mig den och gett henne mat i bilen men ja det gick ju och göra sådär med :) Köpte lite nödvändigheter och Molly fick en leksak som låter som en fågel som hon älskar men som jag redan hatar :P haha! så va vi på finess och käkade nachos, göttans :)hehe! Sen på kvällen tog jag det bara lugnt och tittade på tv :) gjorde ett försök att sticka på mammas raggsockor men fick så ont i fingrarna så jag gav upp men ska göra ett nytt försök sen och hoppas det går bättre


Idag då så startade dagen kvart i åtta  så nu har jag passat på att betälla lite böcker till skolan börjar, och det var då inte det lättaste! När man inte fattar vicka böcker man ska ha och när dom skriver att man ska ha en bok från 2003 när de bara finns 2011 för att 2003 års upplaga har utgått! Kanon, eller inte då :p Sen ska jag nog ta och åka åh sopsortera, det är kul! :)


Ikväll blir det Ä N T L I G E N ! ! !  Zeb & fastermys! Som jag har längtat! börjar få bebisabstinens nu jag ju, dumma hals att ställa till det så mkt, men nu är halsontet borta så nu blir det myyys och i helgen blir det skidåkning! NU KÖR VI! Träning - må bra - fitnesskropp - smalkropptillsommarn - här kommer jag ! :D Taggad som få!


Nä nu ska jag kila vidare och äta lite frukost!

adjöken!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards