Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Evelina - 30 januari 2013 22:11

Aldrig har man väl vart så pigg åh vill kliva upp när Molly gnällde klockan åtta imorse! Otroligt va två-tre timmar extra sömn kan göra!

Idag har jag inte gjort så mkt, va in åh handla lite medans mamma va hos frissan åh sen på eftermiddan va ja o Carro iväg till hälsocentralen för åh ta en test på om vi är vaccinerad mot tbc elr hur det nu var! Men det är nåt vi måste ha gjort innan vi går ut på praktik men det är ju inte förrän till hösten men lika bra att få det gjort nu!Sen bokade jag en tid med läkarn oxå för att göra en bedömning på mitt födelsemärket, snart ryker det bort! Tjohoo!

Annars ikväll har jag inte gjort så mkt, bara tagit det lugnt! Nu ska jag ta och titta på skilda världar innan det är dags att sova så jag orkar upp imorron bitti, studiegruppen ska träffas åh gå igenom lite saker men kan inte va me så länge för tkr så synd om Molly som blir själv för tredje gången den här veckan, men imorn blir hon hemma själv i en timme typ först bara sen i typ 2 så de klarar hon ju :) Hon ska ju kunna va lite själv åh så de e bara bra att hon får träna :)

Nä nu har jag kramp i tummarna så nu slutar jag här!
Ha de bra!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards