Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Evelina - 31 januari 2013 22:19

shit de e redan 31 januari! Imorn blir det en ny månad, den andra för i år åh en massa roligheter :) kan man ju hoppas!

idag är de torsdag och imorse klev jag upp strax före klockan åtta åh gjorde de jag brukar göra på morron sen vid halv nio for ja iväg åh hämta upp Carro åsså drog vi till vuxenskolan åh träffade övrigs gruppmedlemmar! Så nu e de lite planerat med studieuppgifter åh sånt så nu kan man köra på :) innan vi for hem så va ja in åh hämta böckerna från bokus som äntligen har kommit! Tog ju bara två och en halv vecka! suck!

ikväll så har jag vare ute åh gått med Molly en sväng åsså har jag tittat på tv!
Imorn e de fredag åh då ska ja o mamma iväg till lightvalley en sväng på dollastor som morbror säger, sen e ja sugen på att köpa nya pjäxor eftersom mina är så trånga att få på men kolla strl nyss åh de va 39 på dom så ja jag vet inte, får ju kämpa för kung åh fosterland för att få ner i fötterna i pjäxerna så ja jag vet inte! Får se! Kan ju va kul att skämma bort sig med nåt åh så får se hur de blir, visar nog sig imorn :)

nä nu ska jag ta o kolla på lite skilda världar innan de e dags att sova!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
adjö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards