Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Evelina - 14 januari 2013 11:46

Måndag och idag börjar sista veckan i friheten! Nästa vecka börjar allvaret igen, ska både bli kul och lite läskigt man vet ju inte om man kommer klara av pressen men hoppas på det iaf :)


imorse hojtade mamma tio över sex så det var bara att studsa upp och ta Molly under armen och gå ut i 25 graders kyla med henne! Sen var de in och klä på sig åh sen skjutsa mamma på jobbet! Sen när vi kom hem tog vi det bara lugnt innan det var dags att ge Molly mat och sen så tränade jag lite grann! Fick extra träning åh när jag gjorde plankan och armhävningar, i form av lilla Molly som låg på ryggen :) hehe! sen när jag gjorde situps och 3 olika ben o magövningar så låg hon på magen så det blev lite extra där åh då :) hehe


annars så idag har jag inte gjrot så mkt, nyss haft sångstund för mig själv :P haha! håller på att lär mig ngra låtar som jag kan sjunga för Zeb, men det går väl sådär haha! :) åsså håller jag på åh tvättar lite grann, är inne på andra maskinen nu så hoppas den hinner bli klar innan det är dags att hämta mamma vid två :)

ikväll är det ju dags för idrottsgalan åh så det får man ju inte missa :)


Nä nu ska Molly få lite lunch och sen ska vi ut en sväng åh sen ska jag få lite lunch oxå! Herre jösses det är ju som ett barn och ha en valp, med passning och mattider och allt! hehe! :) Men ja, jag är ju väl förberedd innan det är dags för mig att  skaffa egna barn =) som inte ligger allt för avlägset hoppas jag ;)

nä maten vare ja!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards