Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Evelina - 15 januari 2013 18:00

Tisdag idag då och jag har en sjujävla träningsvärk! :D wohoo! Dock mest på ett ganska dumt ställe men ja, det får väl gå det med :) hehe!


Idag har jag inte gjort så mkt, va fram på byn åh handla en sväng bara åh sen så var jag o mamma iväg till brorsan o Maria o Prinsen en snabbis och hälsade på :) sen for vi hem och jag tog lite snabblunch innan jag åkte tbx till prinsen igen :) Mysigt :)
Nu så gör jag inte så mkt, skulle kika runt lite grann på studentportalen och blackboard inför skolan och då upptäckte jag att det stog ju Gävle på min och jag ska gå i Hudik så det blev lite panik om det blivit fel, men på både antagning och studentportalen stog det Hudik så det är nog rätt ändå, men jag tillhör ju Gäve så det kan ju vara det som menas med men ja jag vet inte ja! Har skickat åh frågat en kompis åh nu så står det likadant på hennes så är det ju rätt ändå :)


Nu ikväll så ska jag iväg åh köpa en bok som jag hitta på nätet, en begagnad studentlitteratur som jag skulle ha! Så får vi hoppas på att det är rätt då men det tror jag nog att det är, har en kompis åh som skulle köpa en likadan så det blir nog bra =) är vi ju 2 som har fel bok isf :P haha!


Nä nu har jag inget mer åh babbla om och jag fryser så hemskt om fingararna så jag har ingen känsel kvar :P haha!

ha en fortsatt trevlig kväll!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards