Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Evelina - 28 januari 2013 20:54

kära nån va ja har vart trött idag! Känns inte som.de fastna nånting på föreläsningarna utan de gick rätt igenom åh efter lunch så var de enda ja tänkte på att ja inte skulle somna!

gick ju upp halv fem imorse åh for me tåget klockan sex, va framme vid åtta åh tog bussen till skolan! Lyssna på enföreläsning från 9 till 12, käka lunch åh sen klockan 13 fick vi smyga in på en information som vi egentligen skulle ha klockan 15 men då skulle vi kommahem så sent åh lärarn tyckte synd om.oss oxå så de gick bra! Slutade vid två ist för halv fem så då gicn vi ner på stan åh gick i affärer åh ja köpte nått jättefint till Zeb som han ska få när jag träffar han nästa gång :)

For hem med kvart över fyra tåget åh va hemma klockan 7, nu har ja ätit lite åh kollat på farmen åh nu kiker jag på familjen annorlunda!

Nu har ja inge mer åh säga mer än att de kmr bli en väldigt tidig kväll ikväll! Upp tidigt imorn med för att ha telebild hela dan, känner redan hur min rygg gör ont!
aja, ha en fortsatt trevlig kväll!
adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards