Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Evelina - 4 januari 2013 23:16

Fredag och det är snart slut på den här veckan, och första veckan på det här året är snart slut! jösses!

idag så starta dagen redan kvart i sju, men de har vart en rätt lugn dag ändå, har hjälpt mamma putsa fönster åh byta gardiner i köket, sen har vi tage bort ljusstakarna åh sånt där :) så var de ju tour de ski åh, åh de gick ju jättebra för Charlotte Kalla :) hoppas de går lika bra imorn åh på söndag oxå :)

nu ikväll så har jag vare me Viola, vi har vart ute åh gått, spelat guitar hero, spelat kort åh pratat :)
nu så ligger jag i sängen och tittar på tre kronor åh det ska jag fortsätta med nu!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards