Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Evelina - 5 januari 2013 22:03

Idag är det lördag och idag har jag inte gjort mkt!

Gick upp med Molly halv nio så gick vi ut åh hon fick mat åh sånt där :) sen efter frukosten så löste jag melodikrysset samtidigt som jag dekorera smörgåstårta :) sen när jag nästan var klar med den så fick vi främmande av A-m åh lilla H så de va trevligt :) efter dom hade gått så tog jag med mig Molly ut på en liten promenad men vi kom inte så långt innan vi mötte Broder, Maria åh prinsen så då vände vi åh gick med dom hem :) Så fikade vi, firade pappa som fyllde år i torsdags åsså åt vi smörgåstårta åh självklart blev de massa Zeb åh fastermys :)

Nu ikväll har jag inte gjort mkt, tittat på tv bara :)
åh nu tittar jag på polisskolan :)

Sen har jag funderingar på att köpa en surfplatta, tänkte om jag kunde ha den till hjälp nu när jag ska läsa till syrra men vet inte hur jag ska göra, fick ju en dator i studentpresent som var tänkt att användas till studier så ja jag vet inte! ska fundera lite till men valet står mellan iPad 2 åh Samsung Galaxy tab 2 :) så får se vicken de blir!

Nä nu ska.jag ta åh gå åh kolla på tre kronor innan de blir natta :)
hejda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards